Tänä aamuna herättiin pitkästä aikaa ihmisten aikoihin ja treffattiin Jensku ja Lenni hallilla. Pakkasta oli n. -12°C joten hyvät lämppäilyt tuli kyllä tarpeeseen.

Alkuun treenattiin poispäinkääntöä vasemmalle. Radassa oli ensin kaksi hyppyä sitten poispäinkäännön kautta taas kaksi hyppyä. Poispäinkääntö on mulle tosi vaikea hahmottaa (näköjään myös kirjoittaa kun kirjoitan aina ensin poispäinkööntä... ), en jotenkin osaa yhtään ajatella missä mun pitää olla ja mihin aikaan ja mitä raajaa mun tulee liikuttaa. Oli kyllä tosi paljon apua, kun toinen katsoi vierestä ja sanoi mitä teen. Urho reagoi tosi pieniin vartaloapuihin ja kääntö saatiin kunnialla tehtyä, vaikka Urho ei ihan liki tullutkaan. 

Tämän jälkeen tehtiin takaaleikkaustreeni, 4 hyppyä ja kepit, takaaleikkaus ensin hypyllä ja sitten kepeillä. Urho meni hyvin, mutta mun ohjaukseni oli alkuun kökköä. Kepit se haki ihan hullun hienosti, avokulmasta mentiin. Sitten kun ajattelin treeniä osana rataa, osasin liikkua paremmin ja pätkä meni tosi sujuvasti! Ohjaan usein alut ja loput huolimattomasti (enkä tiedä miksi), tällainen "mielikuvaharjoittelu" kyllä auttoi.

Tämän jälkeen tuli poispäinkääntö oikealle ja umpikulmasta kepeille. Poispäinkäännössä taas ensin uneksin jotain, enkä erottanut oikeaa kättä vasemmasta. Urho kyllä meni hyvin, mutta mun töpeksimisestä johtuen ei niin sujuvasti kun olisi voinut. Sitten Jensku väänsi rautalankaa mulle ja mie osasin! Tosi hyvä fiilis jäi siitä onnistuneesta suorituksesta, oli vauhdikasta ja sujuvaa!

Vimppa harjoitus oli vauhtipätkä yhdellä valssilla. Maalissa oli lelu valmiina odottamassa. Valssiin lähdin kääntymään liian aikaisin, mutta olin kuitenkin myöhässä, eli ihan priimaa suoritus ei ollut. Tätä valssia olis pitänyt kuivaharjoitella vähän pitempään, meni vähän sinnepäin. Urho kyllä meni hyvin, juuri niinkuin ohjasin Nauru

Kivaa, kun Urho alkaa olla suht varma menijä, ei tarvii miettiä, että onko vika ohjauksessa vai eikö Urmas ole vaan vielä sisäistänyt asiaa. Nyt vika on aina varmasti ohjauksessa  Nauru